nu är påsken (edition 1) här!

Godmorgon!

Jag ligger i min säng alldeles nyvaken. Eposten från VHS var bara någon kontrollgrej, inget besked har kommit ännu. Jag drömde till och med om det, att jag var hemma hos Sibar och Idsalas bror satt vid datorn och spela spel och vägra ge den till mig för att få kolla min mail. Sen lekte jag idsala och sibar med såna sumo-kläder som man slås med? Fast i miniformat. Sen kom Idsalas storebror och också ville knuffas och slås.

ÅÅ Jag drömde om ashton kutcher! Han hade en elak mamma som skällde på honom och jag fick trösta honom, INTE MIG EMOT. Men sen grät han för mycket och det tyckte jag var lite jobbigt haha
Drömtydare någon?


Å seeeeen
Jo, solen kikar fram! Det är skärtorsdag, jag vet inte om det kommer några påskkärringar hit, men det tvivlar jag på. Mitt i stan och dessutom har vi portkod. De får inte ens komma å ta mitt godis! Eller joo kanske en eller två.
På aftonbladet kan man läsa att påskgodiset slår julgodiset i antal mängder som alla äter och jag kan ju inte vara sämre för det eller hur? Bunkra upp i helgen alltså!! ;-)

Jag tänkte vänta på Nicole som ligger och sover, till frukosten men jag är för hungrig för det.

Tjarå

 




Kommentarer
Postat av: Fabbe

Fabbe kör en kenza pose!

2009-04-10 @ 00:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0