on the bus back to school, lets yoho together!

wuhu

sitter på bussen påväg ner till jkpg igen. solen skiner så mkt så att det nästan blir helt omöjligt för mig att se något på dataskärmen. finns inga uttag på bussen heller så mitt batteri kommer inte att hålla länge till!
jag har massvis med gamla bilder med mig hemifrån som jag kollar på. snart blir jag godissugen och då ska jag äta min godispåse som jag ratat i flera dagar nu. bad bad
lektion hela eftermiddagen (enda lektionen fram tills NÄSTA tisdag. ärligt, är jag inte duktig som inte skolkar? hade kunnat ha ett två veckor långt lov!) men det är lika bra, måste plugga på annat och träningen hade jag aldrig kunnat vara ifrån så länge!!

Hahaha senare på kvällen ska jag vara med samora och johan...johan överraska alla med att dyka upp i jkpg. hahahahha fatta skillnaderna, ilham från usa och johan från södertälje. hahahahhahaha fyfan vad jag ska mobbas.

jag har laddat mobilen med musik som jag kan lyssna på när jag tränar, skönt. nu ska jag surfa vidare innan batteriet ger upp

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0