SCRUBS

Hahaha har precis gjort ett test på fb som visar vem man är mest lik i Scrubs, jag fick Turk! Synd att det inte blev JD faktiskt haha så bäääst "Appeltini, easy on the tini" hahaha jag skrattade på riktigt högt när jag såg den meningen i testet!

Nu har jag i alla fall kommit igång med tentajäveln. Jag är störd, ja..för när jag väl kommer igång så går det. Men det gäller ju att komma igång också! Om tio minuter börjar dokumentären om Bonnier familjen, jag har väntat på den här i en hel månad ju! Det var typ...vinter när jag såg reklamen!! Synd att dokumentären inte gick innan tentan, hade nämligen en fråga om den familjen. Kunde den förvisso men inte Stenbäck-familjen - som skulle jämföras med Bonnier. Skitbra. Och skitintressant, eller hur?

Nu är jag hungrig. Så sallad och Bonnier it is! Om jag orkar så springer jag över till gymmet innan det stänker kl 22.00

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0