thats a few hours ill never get back

Tyckte att det skulle vara jobbigt att vänta till kl 18.00 för att få bodypumpa, men jag höll ut. Jag missade till och med the 70´s show - å jag som hade drömt om ashton!!
Kommer in till gymmet och självklart, det är skärtorsdag och då mååste man ändra på schemat. Bodypumpen började för två timmar sen, great!

Tränade i tio minuter i snabb fart istället. skitkul! Skitkul också att Nicole kommer hem och klagar över att hon är jättemätt efter ha besökt en libanesresturang som hennes släktingar äger - jag som dissa det besöket pga bodypumpen. Ärligt? Vad har jag gjort mot kharma?

Nu ska jag sova. Hungrig som ett as.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0