bilder: resten av min födelsedag


åå min älskade bok.


ni har säkert läst om det här på aftonbladet. demostrationerna kring det där med våldtäkten. dom var riktigt högljudda! duktigt!


Den fina blomman som jag fick av Kimbooo! Ser ni den snygga "vasen"? :-)  du tager vad du haver, eller nåt..

mitt älskade godis som skulle hjälpa mig med pluggandet

hehe lekte istället. roligare så.
men sen drog jag ut tänderna, gjorde ansiktslyfnitng (de där är rosenkinder) fixa näsan, klippte luggern...och förminskade läpparna till en obefentlig storlek. och ögonen..åt jag. haha

nicole städaar


mina blommor jag fått under dagen! nicole-kim-sibar.

å så tårtan! eller biten som blev kvar!

Nu är min dag officiellt slut. Jag är mer än nöjd! inga bilder från relazen haha
GODNATT alliho! Å tack för allt, alla sms, samtal, blmmor, middag allt allt (förutom du idsala, jag gör slut!)
PUSS

Kommentarer
Postat av: idsala

vad fina blommorna vaa!

2009-04-17 @ 15:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0