uuuuuuuäääähhhhh

Uuuuuuuuuäääääh.
Orkar. inte. plugga. mer.
Villintekaninte. uuuääähhhhh

Det var en massa oljud utanför så jag öppna fönstret och kika när. Där stog tre bilar med dunkande musik och typ...ganska många killar i arabkllädsel (alltså, riktigt...såna långa klänningar) och några även med grejer på huvudet. De skrek och hade för sig. Det var roligt, det måste ha varit någon svennsexa eller något eftersom en av killarna var utklädd till en tjej. En sån tjej som har ett sånt...skattefritt jobb, you know. OBen bestämmer hon själv å allt.

Samora smsar och säger att det är stekhett utomhus. Därför är det bättre för mig att sitta kvar i min halvkyliga lägeheten med pyjamasbyxor, linne, tjocktöja och duntäcke och plugga. Om jag känner för att få mig själv att lida lite, lite till så springer jag över till träningen - bara för att få veta hur varmt det är sen när jag ska fortsätta plugga resten av kvällen. Destruktivt beteende? Det kan du allt ge dig på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0