Va? Vadå sol? Vad är sol och värme i jämförelse med "tro terror och bla bla bla"-boken?

Goddagens,

jag har precis ätit upp min frukost. Gick upp och tränade body pump, alltid är det fullt på hennes pass. Jag föredrar när det är mindre folk faktiskt.
Gick in till hemköp för att handla bröd och precis då jag betalt kom jag att tänka på datumet. Varför tog jag den längst fram? Och visst, min känsla hade rätt. Datumet går ut om tre dagar. Jag har tre dagar på mig att äta en hel limpa. Jag utmanar mig själv...eeh..

JA! Människor! Det är sol ute och ingen som är inne på msn som kan uppehålla mig ifrån pluggandet. Ena boken är utläst och den sista och jobbigaste är kvar. Jag orkade inte ens läsa innehålllsförteckningen, så jobbig är den! Men den ska läsas ut, på ett eller annat sätt.
Varför finns inte kurslittratur som ljudböcker? Det skulle underlätta GANSKA mycket. Jag hade kunnat gå ut och slappat och lappat sol. Nej, det kan man inte med en kursbok. Minsta lilla och jag tappar koncetrationen.

Nu ska jag ta mina möra kropp och lägga mig och läsa mer religion.

Woooo

hoooo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0