vårpromenad

Jag gick ut på promenad. Har velat göra det ganska ofta men det är väldigt sällan jag verkligen tar tag i det och byter om och drar ut. Tog vättern-promenaden och funderade mest på varför jag inte gjort det förr, gjort det till en vana. Kanske för att jag hatar att gå raksträckor, blir väldigt uttråkad så. Precis då jag fick rätt rythm så började det att regna, självklart. Jag funderade på att fortsätta gå men vände ändå. Jag gillar regn! Speciellt då man är ute och går bara för att, inte bry sig om håret förstörs eller sminket. Och jag hade inget smink och bryr mig inte om hur mitt hår ser ut när jag sitter hemma och sen på träningen. Så jag njöt verkligen av regnet! Det luktade så gott, så...regnigt.

Nu ska jag läsa i mina böcker.
Båååååj.

Kommentarer
Postat av: Fabbe

Mmmm skulle passa perfekt nu fan!!

2009-04-08 @ 22:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0