wanna stop, wanna stop thinking of you. wanna, wanna be with you




Haaaaaaj
jag var på gymmet idag och gick på ett step-pass.
Aaaalltså, förra veckan då vi hade bodypump efter påsken så sa instruktören något i stil med "oj oj man märker att godiset har gjort sitt i helgen, det är jobbigt idag!!" jag garvade och tänkte att jag äter lika mycket godis som de alla ätit på påsken, på en helg - varje helg.
Men MY GOD. Det måste ha varit både godiset och att jag inte tränat på en hel vecka, för jobbigt var det!!

Kom hem, duscha och ladda upp med skön musik och börja fixa middag. Nu är jag mätt och belåten sen än en timma sen och börjar faktiskt att frysa. Så jag ska hoppa in i säng och kolla på tv. Höll på att somna innan träningen man tvingade mig själv att gå upp ändå. Woho

Imorgon har jag inga lektioner. Och vore det inte för min dumma hemtenta som måste skrivas så hade jag fått LÅNGHELG. Att jag alltid är så störd. Förhoppningsvis så blir jag klar i överimorgon, mååååste.

Godnatt! Puss

Ps: gick precis med i gruppen "University of Northampton" på facebook :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0