gah.

Herregud. Kan någon typ, frysa ner mig och väcka mig i januari nångång? Se gärna till då att jag får ett betyg i metod c också. Godkänd examensarbete också för den delen!
Jag har haft mardrömmar om c-uppsatsen enda sen sommaren till andra året på programmet. Och ja, skräcken är befogad.
Jag kikade lite på kursplanen och kurslittraturen och så.

Normalt sätt så brukar vi ha, 2-4 böcker per kurs. Max 5.
Nu har vi TIO böcker. Som heter så sexigt som; "InterViewing; learning the craft of qualitative research inteviewing" och "media and communication studies in sweden. disciplinary boundary construction - a theoretical constribution to the theory of studies"
Och ja, den bästa: "vet vi hur vi vet om vi vet att vi vet det vi vet?" det roligaste med denna avhandling är att det är en lärare från vårt program som skrivit den.

Nu ska jag gå för att typ...ta ett sup och ramla ner från ett stup.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0