host host

Jag har precis kollat på finalen av Paradise Hotel, är jag dum om jag höll på att gråta? Den sekunden då de såg att ingen ville lura den andre? Aaah!

Jag börjar sakta men säkert att bli snorig och halsontet har gått ner till hela bröstkorgen, dessutom är jag jätteyr och har lite ont i huvudet. Jag gillar att tycka synd om mig själv, ok?!

Var tidigare ikväll ute och fikade med Maria o co, som jag nämnde innan och det var hur trevligt som helst. Det är så sjukt, jag har liksom förberett mig psykiskt på höst nu så jag blir lika chockad varje gång jag går ut och möter värmen. Det har inte regnat en enda dag sen jag kom hit! Alltså, FÖRSTÅR NI?! Ingen regn i jkpg då det regnar i Södertälje, ja till och med ååskar. Det brukar alltid vara tvärtom!
Men jag klagar absolut inte.

Jag gjorde min Tacogratäng innan till Nicole och Kaziwa (jag stavade fel innan...) och den blev güüüüd.
 Kollade in skolmailen också, och nu börjar det rulla på med utomlandsterminen. Måste skicka in csn papper, stipendie grejor och så ska vi ha kick-off på torsdag, kul va?!
Just nu känns det som att jag borde vågat mer och åkt till Hong Kong istället...men som det ser ut nu så har jag för mycket att förlora om det hade blivit Hong Kong. Har liksom för mycket som drar mig hemåt och det är bara bra. Känns skönt!
Holland ÄR inte illa, jag tyckte om det i samma sekund som jag landa. Ok, inte riktigt då. Höll på att gråta då, men sen! Och som ni kan läsa i min blogg, så tänkte jag (och SA till kvinnan jag jobbade med) att jag läätt skulle kunna tänka mig att flytta dit och jobba över en sommar eller så.


Men ja...tänkte ju bara komma in för att klaga och tycka synd om mig själv :-)

God natt, snurvel snurvel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0