I saw the fire in your eyes

Jag sitter här i mitt kök med Nicole och Klara, vi mobbar varandra i omgångar. Men de vet själva att de aldrig kan knäcka mig som är så rapp i käften då det kommer till sånt! Haha

Har varit gryyymt hängig hela helgen, men ändå på bra humör. Men piggnade till ganska mycket nu på kvällen. La mig först i sängen och försökte läsa en av 10 000000 böcker som vi har till kursen - men höll på att gråta i panik. Fyfan vad svårt det var att koncetrera sig!
Så vi gick ner till porten och mötte Kasiwa som precis kommit hem från Göteborg och gick upp till hennne och njöt mest av att hon hade femman och mtv å så. Klara anslöt och med sig hade hon lite godis - och det var exakt då jag blev pigg igen!
Nicole börjar att känna sig krasslig så jag har väl bara fört över all virus till henne, hehehe


Ska snart hoppa in i sängen! GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0