min framtid: pizzabagare

Tjo!

Idag gör pappa pizza till oss. Jag fick hjälpa till! Han visa hur man lägger tomatgrejen och att jag inte skulle gå ut för mycket på kanten. Såhär lät det då jag fixade det:
- Oj!
- Vadå oj?
- Jag kom för nära kanten... - OJ!.....-OJ OJ OJ!
- ...men snälla! Var försiktig
- OJ!

Haha
Fabbejäveln smsa mig och skrev något i stil med; VEttu vem jag pratat med!?
Och eftersom hon jobbar på fätlis så gissade jag på Blondinbella
Hon skrev; nej, bättre!
"INTE. COLDPLAY?!?!?!"
"Nej fan, inte så heller"
"Men vafan! Du fick mig hinna dagdrömma om att de gav dig backstage biljetter eftersom du berätta hur mycket vi älskar dem osv"
"Haha ja också!"
"Men vemfan var det då?"
"Alex Schulman"
Och en liten del av mig dog!
Jag vill OCKSÅ!!! Jag gick snabbt in på hans blogg (favoritbloggare!) och såg att han är påväg till ett dop, snyggare än någonsin!
Jag smsade henne fort och fråga vad de hade sagt.
Men då hade han bara frågat om en guldsmedsaffär och sa att han hade bråttom.

Åååh. Fan också!!
Nu ska jag dränka mina sorger med en pizza. Sen är det bara att åka iväg till konsterten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0