sista sommarlovet

Vet ni vad som precis slog mig? (Eller ok, det var en klasskompis som hette så på facebook, som en påminnare) att jag precis haft mitt allra sista sommarlov.
Ja, om jag nu inte får fnatt och börjar att plugga något annat till hösten haha. Högst tveksamt, men man ska aldrig säga aldrig!

Känner mig inte alls vemodig eller så. Tycker det känns tråkigt att jag inte har den där känslan som man har inför första skoldagen efter sommarlovet. Det kanske är för att jag inte har handlat en massa nytt, kalender, häften och pennor och så. Men stan är ju stängd på söndagar, så.

Aja, vi får se hur jag känner inför terminen imorgon.

Nu ska jag sova! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0