typ. fylleinlägg. typ.

Wohoooo

Nu ska jag försöka återberätta allt utan att skriva allt för fel grejor!
Jag och fabbe sprang ner på stan, gick direkt till tatueraren som sa att jag borde tatuera på ett annat ställe. Mycket fint det också, och det blir MYCKET större än tänkt!!!!!!!!! ME LIKE!!!!!!!
Sen gick vi till bibblan, av alla TIO böcker som jag måste ha så hade dom bara en! Den om språkregler! Kul i jul.
Jag gick fram till en gubbe som jobbade där.
- Ursäkta, men var ligger hyllan Fc?
- Jaa, du kan följa med mig här
Så går vi. Vet ni vad han säger då? Skit irriterande!
- Ja, alltså... hehe, hyllor ligger ju inte, de STÅR...hehe....jaa....hehe, alltså? du vet? hehe...jaaa
SERIÖST?
Kul att jag sklle låna just den om svenska språkrler,  som att jag precis kommit hit.
DET ÄR TILL MIN C UPPSATS gubbe

A okej. Sen då? Vi gick runt å så. Sen kom vi hem, fixade lite grejor. Gick till morbror och började fixa inför kräftskivan. Alltså, vadå G O TT?!
Allting för MIN skull!!! Wihooooooooo
De ville egentligen göra det nästa vecka men eftersom jag åker imorgon så blev det idag. Familj!

Efter många kräftor och ännu fler bärs så var vi tvungna att åka ner på stan eftersom min lillasyster skulle ha teater uppträdande. Haha vi var sena så vi sprang över hela marenplan, hennes lärare stog vid dörren. Jag var tvungen att ursäkta mig till den söta läraren och berätta att vi varit på en kräftskiva, så att han inte ska tro att hela familjen är en bunt alkoholister eller något! Hahahaha
Mammas moster och min moster följde också med. Skitkul.
Sen åkte vi tillbaks. Drack lite till. Nu ärjag hemma. Har prcis duschat, måste torka håretoch sminka mgi.
Sen blir det femfemnoll en sista gång. Ouääh. Blir lite ledsen i ögat.

HEJ DÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0