Nostalgi

God morgon!

Idag känner jag mig mycket mycket friskare, men inte helt frisk. Skönt att slippa känna sig snorig, speciellt med tanke på att minnesstunden är ikväll...

Har precis ätit frukost och ska snart springa iväg till skolan för att fixa klart diverse grejor. Men först ska Nicole till skolan och då ska jag passa på att lyssna på Coldplay! :-)


Kan inte förstå att det gått ett år (plus några dagar) sen jag kom hit till Jönköping, solbränd, utan en pump till min madrass som jag skulle sova på. Haha katastrofalt asså!
Å när jag kollar på bilderna från mina första dagar här, i min alldeles tomma lägenhet så slås jag av hur många fräknar jag hade! Hur kommer det sig att jag inte fått hälften av fräknarna i år?! Tack för den sommarn - 09!

Gabriella, jag och Samora för exakt ett år sedan då vi var ute och firade Gabriellas födelsedag!
Okej, jag började med det här inlägget för ungefär en halvtimma sen. Nu har jag hunnit bli snorig igen. Blir pang-på-seg direkt då. OUÄÄH jag som blev så glad över att få saker och ting klara idag!
Men jag ska tamigfan få det gjort ändå.

Först ska jag skriva min första KOM-IHÅG/ATT-GÖRA-LISTA!



...å så ska jag tydligen leka kurrigömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0