a get away

När jag gjorde mig i ordning för stan så kom jag på att jag har ett par stövlar, vinterskor som jag knappt använt. Jag kom ihåg dem eftersom mamma tog fram dem för någon månad sen och sa att hon skulle slänga dem, men jag älskar ju dem!!

- Så du lovar att använda dem?
- Ja, jag lovar.

Så jag var tvungen att ta på mig dem. Men de är sjukt jävla söta, sjukt jävla höga (för vardagsskor). Jag grävde fram dem från källarn här ute i korridoren, läängst in vad de. Herregud som jag kämpa.
Tycker att det är synd att våra nya grannar är yngre är 70. Vi har nämligen inte haft några som varit så unga här sen vi flytta in. Detta gör ju att vi kan vara extra högljudda. Kan springa ut i korridoren i typ underkläder å sånt, man hinner alltid springa tillbaks OM man hör någon påväg ut you know, yes.
Synd att jag råka stöta på vår nya granne, kille, när jag stog och sjöng och var som mest nerböjd, långt in med håret under massor jackor, med typ tre meters mellanrum mellan benen och så.
Kanske inte så smart att ta dem skorna med den här snön.

Innan jag sprang ut åt jag en halv dammsugare. Ni vet, den jag ville ha sen igår kväll.
Jag kom hem sent på eftermiddagen idag efter att ha suttit på Bacino, läst, varit på apoteket och hämtat vaccin ett av fyra handlat mat och så.
Jag och Fabbe GAMA i oss all mat och efter en stund säger jag till yngstingen att ge mig min dammsugare från kylskåpet. BORTAAAAAAAAA
Snacka om att jag känner till mina systrar som jämt ska äta sånt som INTE är deras. Speciellt den som börjar på E och slutar på lisha.

Haha på apoteket! Jag fick hjälp i samma sekund jag drog sån lapp.
kvinnan tar mina två papper med recept och kollar läänge på dem. Jag hinner tänka att det SÄKERT är något fel på dem.

- Mmm...det ser ut som att jag borde vara VÄLDIGT avundsjuk på dig!
Hahaha sköning
Men sen visa det sig självklart att exakt ALL tvinrix är slut i hela sthlm.
- Jag ska till jkpg imorgon så jag kanske kan köpa in dem därifrån? Då tar jag sprutan en dag försent iofs..
- Ja! I jkpg finns det, där reser dem ingenstans

Ja, ni vet väl vad man säger om smålänningarna...ehm.

Vaccin nr 3 var också beställningsvara så den får jag inte förrns på måndag.
Men ett vaccin fick jag tag på! Wiho.

Imorgon så bilar jag och Lollo ner till jönkan för en lite mer än ett dygn och trots att jagvet att det bara är ett dygn så får jag fan ångest. Men mitt duuuntäcke är ju där! WIIIIEEHO! Haha
Och så ska jag leka massor med Nicole, vi ska ha en sista lasagnemiddagen. Gissa vem det är som fixar? Klara och Queen kommer också och sen ska vi ut och dansa helvette....i olearys. Hahah
Men det blir kul ändå!
Igår berätta Nicole att hon hade drömt om mig, inatt drömde jag om henne. Skumma grejer.

Men jkpg imorgon. Not funny.
Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0