countdown: tre dagar

Halloj!

Just nu är jag inte lika jobbigt-stressad som jag var under gårkvällen, natten och morgonen. Jag sprang ner på stan ensam och fixade det mesta. Småskrek på en tjej som försökte tränga sig före mig i kön, man gör inte sånt! Jag testade lite kläder och fyllde på mina shoppingkasser, jag vet inte om det är de nya kläderna eller att jag fixat en del som gör mig lugn just nu. Helt lugn är jag ju inte, långt ifrån..men ändå!
Mycket basplagg, idrottskläder, leggings, solfaktor 30 och 50 (tvivlar på att de säljer 50 där) lite smink. Sen åkte jag och pappa och köpte en webcam, hörlurar, mic och usb kabel till mig! wiiee

Sibar mötte mig på stan när jag typ var klar, men vi gick runt å fixa typ det sista. Ville handla mer egentligen men imorse ringde jag flygbolaget och jag får tydligen bara ha med mig 20 kg!! HUUUR ska jag klara av det? Det är hur lite som helst! Jag ska ta på mig massa kläder på flyget helt enkelt haha

Här hemma väntade samtliga mostrar, mammas två mostrar, mammas kusin och hans fru och hans dotter, mosters man, div. kusiner och sysslingar och en mormor och en mamma och systrar. Ja, men...lite kaos var det nog. Men inte så mycket som man kan tänka sig! Vi är ganska organiserade nu efter alla dessa år med matlagning i massor.
Nu har alla flyttat över till huset brevid, alltså the idsala family där de ska sitta hela kvällen. Jag hinner absolut inte, kanske går förbi där lite fort bara. Ska sitta med nyårsresumén, sen måste jag skriva ännu en till lista på det som jag måste packa ner. Herregud, 20 kg alltså?

Ni vet min dröm, om att det betydde "lycklig händelse"? Presentkortet som jag tappade bort på 800 kr fick jag tillbaks idag! Eller typ, chefen lyckades spärra den eftersom ingen hade handlat upp för det och jag fick ett nytt.Såjävlabra!

Nej, nu ska jag sitta och sortera alla miljoner bilder. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0