intetsägande

Hello,

har senare på eftermiddagen/kvällen varit hos min älskling och haft det mysigt. Fick leka med mina söta småkusiner, det är roligt att sitta och prata med dem och ställa frågor. Har ni tänkt på hur inskolade vi är på att svara på ett visst sätt? Barnen svara på sitt egna fantasifulla sätt.

Fick med mig en Bambi att ta hand om så jag och minstingen och päronen, som är de enda hemma, har suttit och busat med henne ett tag. Sen har hon legat på mina knän och sovit lite och så. Snart ska jag hoppa in i duschen och sen är det jag och Bambi och en ny säsong av Greys anatomy! (Jag är efter alla i världen med den serien, men älskar den! Ok, jag älskar Dr Karev...)

Varför jag inte är ute och firar min examen undrar jag lite över också. Men helt ärligt så var det till en början ingen som ville ut med mig, ganska konstigt tycker jag i alla fall.
Får väl helt enkelt fira min lilla examen i min ensamhet :-) No big deal.

Imorgon är det lucia och jag vill gärna hinna med ett lussetåg faktiskt! Åtminstone på tv? Ska försöka kolla upp lite information om var man kan se något tåg.
Hoppas att det är lika soligt som idag, fick se solen men inte utomhus. Känns ganska soft att inte behöva jaga solen över vintern för att få de där strålarna. Snart så :-)

God natten, sov lika gott som katten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0