what what in the but

Sitter i den största datasalen på skolan med Lollita och jobbar. Solo, grymmaste människan i jkpgkom in och tipsa oss om lite grejor som har med uppsatsen att göra. Honom kan man lita på!

Samtidigt sitter jag och kollar upp lite hotell som vi kan bo på de första dagarna i Mexico. Har inte riktigt hittat något. Vid den här tiden om exakt en månad så sitter vi på flyget wiiiiiiieee

Vi åker nio på morgonen och är framme kl 19 mexico tid, alltså 02 svensk tid...sammanlagt 17 timmar sittandes. Vi ska iofs mellanlanda i tysklandet. skönt ändå att slippa landa i mexico mitt i landet, bra att de är efterblivna med andra ord. Synd att vi inte åker 1 januari, det hade varit ganska kul att fira nyår igen! Haha

Men fyfan vad tråkigt det här är alltså, det finns inte. Jag är Ö V E R L Y C K L I G om sex dagar då vi ska lämna in. gahhh
längtar mycket mer till inlämningen än till mexico faktiskt. det här är fan inte ens värt att ta en fil.kand för!

Och du? Du ser bara bajsnödig ut :-)

Här är låten som jag och lollo dansar till medans vi skriver:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0