inleder sina allra sista dagar

God morgon,

sitter i skolan just nu och väntar på L som skulle vara här "senast elva" haha
Jag sa iofs att det inte var bråttom, och det är inte.

Vi ska fixa våra visumpapper finally, så slipper vi hamna i finkan det första vi gör i mexico (skoj)

Kommer närsomhelst att få ett mail med uppdaterad lista på lägenheter också, ska bli kul att se hur standarden är på ett ungefär.

Gick upp vid åtta idag och det var mörkt! Buuhuhuu
Jag och kombo käka frukost ihop och prata om allt möjligt, jobbigt att vi inte hinner ses så mycket. Igår efter skolan gick jag och handla och fixa en sån, as god sallad. Så kom hon förbi och tog med sig lite till skolan och försvann lika fort =(
När jag precis ätit klart så kom K förbi och vi baka kladdkaka, wiieee. Tyvärr inte den godaste jag gjort men choklad är alltid choklad, right?

När jag och Nicole tog sällskap till skolan så fråga hon mig vad jag skulle göra, och då skrek hon: FATTARU VILKEN KÄNSLA DU INFINNER DIG I?! DU ÄR FRIII!
Då slog det mig igen att jag faktiskt är det. För fin känsla, för fin!

Gick och vaccinera mig imorse också, snacka om att bli fattig på köpet. Å då ska jag ta minst två sprutor till! En till om ett år för att få det där skyddet. Plus en till spruta för tyfoid feber. Plus några shots från apoteket.
HALLÅ TOMTEN JAG MÅSTE ÄNDRA MIN ÖNSKELISTA! Ouäh

Men det var i alla fall det minst smärtsamma sprutan jag fått någonsin, så det var väl ganska positivt.

Ikväll blir det första riktiga firandet av examen, trots att festen inte har något med examen att göra eftersom jag är en av väldigt få som är klar med examen i klassen. Men fira ska vi i alla fall göra! Julmat och dricka och pubtömning på kåren! det kan bara bli bra =)

Imorgon är jag hemma!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0