Glad Lucia!




Vad mysig lysig Lucia det blev igår trots allt :-)

Jag var hemma till en början, sen promenera jag och Fabbe ner på stan och mötte Sibar och gick runt lite. Sen gick vi till andra hemmet och softilerade. Efter ett tag var syrran tvungen att gå till badhuset för ett tränarpass och jag promenerade hem i det svinkalla vädret.

Här hemma var farbrors fru hos oss som fick hjälp med något av syrran och så var morbrors fru och hennes son, min fina kusin här. Hängde lite med dem också innan vi gick till ner Missionkyrkan här nedanför och kolla på den andra kusinen som lussade. Jag har inte varit i den kyrkan på evigheter! Och det var så kul att se alla människorna där, typ exakt samma människor. Ingen hade förändrats! Allra minst männen. Jag hann bara hälsa på en, men honom har jag träffat lite då och då men han blir alltid lika chockad när han ser mig haha
Han var min söndagsskole lärare och var, är (!) jättesnäll!

Morbror hade joinat oss i kyrkan så när julkonserten var slut så kom vi upp till oss där morbror nr 2 väntade.Vi fikade lite till innan de var tvungna att gå. Jag blev svinhungrig så jag käkade lite fort på stående fot och sprang sen när och mötte syrrian och kusinen och åkte mot gina. Där fikade vi ännu lite mer haha
Och sen kom jag hem. Fixa lite med min ruttna bärbara och kom sen å la mig.

Snacka om att vakna upp till ett vinterland!! Jag blev överlycklig!!! WIIIIIIeeeeeeeeee
Nu ska jag ladda på med julmusik, äta frukost och börja ringa vårdcentraler. Hoppas hoppas att det går, annars blir det att åka till jkpg imorgon. Ouäh.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0