halv människa

God morgon,

den här uppsatsen börjar att ta kål på mig rent fysiskt. Mina axlar är helt förstörda, likaså nacken. Jag går omkring som ett miffo.

Men solen skiner idag! Och jag har bokat mina biljetter till och från mexico! Det blir att jag, Lollo och Jocke tar semester i två veckor efter sista tentan i södra mexico nånstans, typ cancun eller playa del carmen...spelar inte så stor roll, bara att vi ska hänga på en strand i två veckor.
Jag kommer iofs att ligga och gråta de två veckorna av saknad haha men det gör inte så mycket. Måste ju fira E X A M E N! gah.

Igår gick jag och lollo iväg och satte oss i en annan datasal och "gjorde" alla kategorier vi kommit fram till från analysen i något som kan liknas mind-mapping. Idag ska vi skriva ner resultatet. Jo men något ljus börjar jag ändå se, tror jag.
Känns lite tufft med examinatorn bara. Favoritlärare, ja...men inte när det kommer till examinationer, hon är tuff hon hehe

Nu är jag också ensam i jkpg, Nicole har åkt iväg till sthlm. Hon nog inte fått vara ensam hemma på typ hela terminen.

Nej, men dags för skrivandet. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0