hej då livet

Ni förstår att det är ganska mycket att göra just nu?
Jag kanske, eveeeentuellt kommer att kunna åka upp till 08landet på onsdag, efter vaccinering numro dos. Hur lycklig blir inte jag då?

Sen är det en annan sak som jag har kommit på, att:

Jag absolut inte ska lyssna på sånt som jag ÄLSKAR och avgudar och har i tanke att lyssna på i resten av mitt liv, för då kommer jag att förknippa de låtarna med c-uppsatsen.

Allt jag äter kommer jag att spy av efter den här perioden. Tänker främst på alla lahm ajin som jag har ätit och min favoritsalladsbuffé som jag och lollo ätit av i tre dagar irad nu. Kaffe Paus är mumma! Dessutom har jag fått en bästis där! En kvinna som tävlar med mig ang klockan som jag ringer på så fort jag kommit in och vill bli serverad haha. Idag vann jag! HAHAHAHA in your face!

Tuggummi, drickor och annat gott (godis) kommer jag att spy av efteråt. Just nu tuggar jag på extra rasberry.

Jag har sagt det förr och säger det igen.

C-uppsats innebär HEJ DÅ LIVET. De borde döpa om det till det. HEJ DÅ LIVET - UPPSATS.


Kan någon tomte låta mig få åka hem i ett par dagar och läsa uppsatser? Eller allra helst se till att uppsatsen blir klar imorgon så att jag får fira Fransi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0