helg i södertälje!

Halloj!

Om jag sovit gott?! HERREGUD.
Jag la mig innan tolv igår och vakna inte upp förrns någon irriterande människa inte kunde sluta ringa hem till oss, ton efter ton, kvar i tio på morgonen.
Irriterande? JA!
Men jag fick ändå sova oavbrutet i nästan 10 timmar, det är rena guldet efter den här perioden. Men jag hade lätt kunnat sova i två timmar till alltså, är heelt slut som artist och man behöver nog ett par dagar (nätter) för att arbeta upp energin igen.

Haha på tal på energi, L tycker att jag är jobbig som kan vara så pigg på morgonen. Igår när vi promenerade till henne och Ica så hann jag med att hoppa, dansa och sjunga innan frukost. Jag lyckades även att prata med mig själv inne på ICA och sjunga...och dansa...
JAG TRODDE HON STOG KVAR BAKOM MIG!

Och det var verkligen klassikern, när jag vänder mig om så står en gubbe helt still och skrattar.
SKITKUL hahaha

Gick upp och käka frukost och kolla på Oprah och grät en miljon gånger och sen har jag surfat och lyssnat på massa musik. Jag har äntligen hittat en arablåt som jag börjat gilla. Wiho! Jag lär mig att gilla arablåtar typ, varannatår, en st.
Nu är det Aboud Zazis vackra toner som färgar mina öron och mitt rum. Heelt stört hur duktig sångare han är.
Och just de här gamlarna låtarna, jag tänker bara barndom när jag hör dem.

Sibar min älskade ringde och försökte prata med hennes hesa röst.

- Har du precis vaknat din sömntuta?
- Haha, asså Zalga du kommer inte att tro mig men....jag har precis kommit hem.
Hahahaha!

Vi smsades lite igår, jag ville kolla hur hon hade det. Då meddelade hon att de haft sjuukt mycket otur med allt, men att det ändå gått bra. Detta sa jag till Fabbe igår kväll, och då berättade hon att de även höll på att missa flyget från nyköping till london. Hahaha sjukt!

Å vad missa de flyget med? Två minuter!
Var det verkligen  försenad? Nej, det stog fortfarande att det var sista påstigning på skyltarna.
Var de dem enda som missa? Nej, många andra kom två minuter försenade
Jävlades människorna med dem? Troligtsvis.

Jobbigt läge men man får alltid tänka på att det kunnat vara mycket värre. Nu var de bara lite fattigare och mycket nedfrysta efter att ha fått sova över på det kalla stället:

"Till och med mina tänder gör ont!"

Men lyckliga över resan.
Jag väntar på att hon ska vakna upp och höra av sig, jag vill höra allt. Men känner jag min kusin rätt lär vi inte ses förrns seent i eftermiddag.
Och ingen julshopping med Frans heller, så det blir att läsa oppeneringsuppsats redan idag!



Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0