hello mr handsome

urk förresten, innan jag glömmer.
jag drömde att en kille som jag känner
tvingade mig att gå ut på date med honom. Eller inte tvingade sådär ordagrant utan lurade in mig till två middagar! När jag upptäckte det vakna jag upp med en studs och nästan andfådd. Herregud! Hahaha

Men sen drömde jag om min drömman igen!:D
Wiie. Jag brukar aldrig få drömma om de som jag vill drömma om men nu har jag drömt om honom två gånger på senaste tiden (har tappat greppet om dagarna och tiden helt så jag vetinte om det var för fyra dagar sen jag drömde eller för tre veckor sen, typ)

I drömmen hadejag en jättefin klänning och jag gick mot en folksamling som jag tillhörde, men kom försent så alla satt redan i en ring typ. Först tyckte jag mig se honom i början men brydde mig inte så mycket men sen när jag satte mig hos en kompis så såg jag att han satt mittemot mig och log och då blev jag så jävla nervös så stolen fick gelében istället för mig! HAHAHAHAHA

Faaasiken vad snygg han var, seriöst!

Men tyvärr så vet jag att drömmen inte betyder något för egentligen drömde jag om honom bara för att jag visa bilder på honom från fb till lollo och gelébenen är för att jag satt på vår handledares rullstol när vi var inne på hennes kontor och fick handledning hehe
Jag har lärt mig att bemästra rullstolen nu! Wiiee

Man kanske ska ta och börja räkna nu så att jag kommer hem innan midnatt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0