I have a dream

God morgon!

Igår innan jag la mig så fick jag en uppenbarelse. Vi pratade nämligen om att gå ut på nyårsdagen men sen meddela Idsala oss att det faktiskt är stängt. Kanske lika bra, jag tror mina föräldrar skulle bli smått galna om jag drog ut timmarna innan mitt flyg skulle åka och innan jag lämna dem i fem månader...
Nu till saken. Ilhams reaktion:

- Shit, tänk vad bakfulla vi kommer att vara då!

Hahahhaahaha alltså, jag ramla ihop av skratt och var tvungen att sms:a och fråga henne om hon verkligen sa så?

"Snabb reaktion Zalga!"

VADÅ VI?! V I ?! Hahahahahahaha
Ilham, har du tänkt att dricka två flaskor cola? Köra hard core? Hahaha

Nykteristens reaktion "tänk vad bakfulla VI kommer att vara då!"
Hahaha aja.

Jag var sjukt trött när jag gick upp. Min syster som är tillsatt till denna planet enbart för att testa mitt tålamod hade sovmorgon så jag vakna inte bara en gång med ett ryck och hjärtat i halsgropen, utan två. Till slut gav jag upp och istället för att skälla ut henne så ordna jag frukost åt henne. Och sen, istället för fråga varför hon inte tackar mig för det så lämnar hon bara sin macka och mugg och går. Och sen, utöver det sprayar ner hela hemmet med parfym och sticker iväg med mitt hårband, som om fick låna EN gång men fortfarande använder det, fem dagar senare...

Tålamod Zalga, tålamod.

Näe, men jag har inte så mycket att tillägga faktiskt. Jo, jag undrar över en sak. Hur FAN kommer det sig att jag inte fått åka pulka ännu?!

Tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0