I still owe the happy mind, you don´t.

Tjo å tjipp!

Jag har gått runt i min "finklänning" hela dagen. Jag har lagt kläder i torktumlarna, jag har vikt kläder, hängt dem på tork, kokat och skalat potatis, kryddat tabbolen, serverat maten, ätit maten och lekt runt i klänning, likt en envis 6åring som vägrar ha på sig något annat än just en klänning.

Fyfan vad jag och pappa har garvat ihjäl oss idag. Hahaha
Min mamma är stöört känslig för ormar, maskar och andra äckliga djur. Så jag tog tillfället i akt och berätta om tequilan som finns i mexico - den serveras med någon slags larv i botten av glaset, så som jag har förstått det. Och hon äcklas så mycket så att hon slutar äta, vi tycker självklart att hon är larvig.

- Hur kan du äcklas av något sånt? Har du sett larven? Har du tänkt att äta den? Äter den dig? Har du tänkt att dricka den tequilan? Nej!

Jag låter sekunder passera

- Men jag ska dricka den, FOTA och skicka! Hahahahahaha

Det var roligare då, ok?

Sen skrattade vi, mamma med denna gång, åt mitt samtal med Sibar på arabiska.

- orabbi trejja å din arabi,sa pappa

Jag försöker åtminstone prata, ok?

Näe, nu ska jag dit och fika och kolla på kläder som shoppats i london! Första ölen är redan knäckt sen länge, idag blir det röj!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0