lycka

Alltså, det går inte så bra för mig när jag försöker beskriva hur jävla glad jag är.

Hur, liksom? Hur kan jag ha så mycket att se framemot?

Känner mig 100 kg lättare nu när examen är klar. Nu väntar jul, nyårsafton och MEXICO.

Och allt jag tänker på är kunde inte Sibar prickat än annan dag att åka till England på? JAG VILL RINGA DIG JUU! hihi

Jag försöker komma på låtar som jag kan lyssna på som sätter ord på känslorna, men det går inte riktigt.

Här har ni en som är ganska glad ändå!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till examen!!!!

2009-12-08 @ 20:24:22
URL: http://kokolife.blogg.se/
Postat av: Fabbe

SÅ JÄVLA UNDERBART!!! bäst e du :D

2009-12-09 @ 20:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0