senil




Ärligt? Hur jobbigt är det inte att plötsligt komma på något att blogga om och sen öppna en ny flik, klicka på blogg.se miniatyrbilden och för att sen glömma bort heelt vad det var?

Jag scrollar tillbaks dit jag var och läste för att kolla om samma mening återskapar samma tanke, men icke.

Jag har stuttsat omkring här hemma och sjungit så högt att exakt alla gett mig konstiga blickar och sagt åt mig, förutom pappa som seriöst kollar på mig med ett leende och lyssnar som om det vore celin dion som stog och sjöng för honom. Hahahaha
Alltså hahahaha, allting jag gör, säger, tar på är guld för den här mannen.

Jag missa halva galan pga mitt bus men det gav mig inspiration till att göra något åt den här världen. Så jag putta bort mamma från diskbänken, gav henne mördarblickar och sa; kärring! nu går du och sätter dig hos din man och håller honom sällskap, för du är inte skapad till något annat än att underhålla din man, förstår du? Inte bra nog för något annat!
Eller inte.
Men jag skala en påse morötter istället för henne i alla fall.

Snacka om att dra en nitlott, hon hade nämligen slängt i massa broccoli i en kastrull och efter fem minuter var stanken så påtaglig så att jag fick skrika mig igenom processen av skalandet. Kul att jag underhöll min lillasyset i alla fall.

Kolla, men se på...jag lyckades skapa ett inlägg av ingenting ändå! Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0