sista helgdagen i sverige

Halloj!

jag sitter i mina pyjamasbyxor och min femfemnoll tröja och försöker samla kraft att fixa håret. Om mindre än två timmar ska vi befinna oss i kyrkan...

Jag har fått sova ut, men ändå inte. Jag fick sova till tolv men jag la mig vid tre...så det går inte riktigt ihop. Imorgon ska jag dessutom ta mig in till ambassaden och vara på plats kl 10. Jag får helt enkelt sova på planet...
Käkat frukost med systrar, missat föräldrar som varit hos mormor och morfar. Kommer att träffa dem ikväll men ville verkligen dit till dem och träffa dem innan bröllopet. Men jag fick en julklapp ändå! synd att det inte var morfar som skrev på kuverten, bara det i sig är en julklapp :-(
Hans händer darrar så mycket så att det blir sicksack bokstäver! Haha

Nej, men...dags att börja röra på mig. Ikväll få rjag inte glömma att jag har en kamera. En kamera som de största bloggerskorna har. YO! Jag är en av er nu. Eehhh... haha

Puss å hej!

Ps:
det var visst som min pappa sa igår...jag frös pga gårdagens promenad hem på natten och det slog ut i en härlig förskylning idag. PErfekt! Hinner med det :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0