the reason

Helo!

Igår fick min lillasyster på tio år lära mig hur man gör en spelningslista på spotify...eeh...
Men nu har jag i alla fall MASSA Michael Jackson, The perishers, Celine Dion, Beyonce, Lady gaga, Ne-yo, Jay sean, Melissa Horn och Westlife. Det var de jag kom på igår, jag kom upp till 209 låtar så jag har något att lyssna på nu. Tror iofs inte att jag hinner lyssna på mycket annat...

Idag ja! Jag åkte iväg och sola med Sibar, gjorde bort mig lite på solariumet. Kom på, mitt i alla att fan, jag har ju tatuerat mig..inte så bra att sola då kanske? Så jag fick täcka tatueringen med mitt linne. Det var fina skillnader sen efteråt, som iofs försvunnit nu..

Sen åkte vi och handla. Åkte sen hem och fixa en sallad och åt med mamma och Sina. Alltså, inte bara sallad. Mat också.
Jag var riktigt jävla seg hela dagen men bytte om från mina mjukiskläder och drog neråt på stan. Påväg ner stötte jag på en gammal barndomskompis som jag pratade med ett, hon uppdatera sig om mitt liv haha Men hon fick mig i alla fall att komma på att jag hade ett vaccin att hämta ut från apoteket!
Nu har jag tagit tyfoid febern också. Kärringen på ryhov ljög för mig om hur länge det skyddar med tablettform istället för spruta. Bitch.

Mötte upp en hungrig Idsala på Bacino. Ilham joina efter ett tag och vi käkade mat och försökte att lösa korsord. Men vi skrattade mest åt deras, ibland, väldigt dumma kommentarer.

- Är moder teresa död?

- vad är ett annat ord för "vill ha"?
- Önskning?
Efter ett tag upptacker Idsala att det inte går
- Men ååh! Zalga, jag visste at tjag inte kunde lita på dig!
Efter ännu en längre tid tar jag över och upptäcker att hon skrivit "önskning" på HELT fel rad.......

Det var en pytteliten del ;-)
Sen hade de två en dödsönskan och promenerade hem, det var svinkallt!

Nu ska jag ta och slå in två julklappar och sen ska jag hoppa in i duschen och sen sova, om jag inte känner för en film.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0