vadå fredagsmys?

God morgon,

sitter i skolan och ska precis sätta igång och skriva massvis.

Kom hem och frös ihjäl igår så jag la mig i min säng nästan direkt. Undvek köket för att inte behöva diska tallriken från kvällen innan haha
Idag måste jag definitivt diska eftersom jag fixade matlåda imorse (som by the way är skitäckligt att fixa innan frukost!) Hoppas jag hinner hem till Idol. Känner verkligen att jag inte orkar sitta 12-14 timmar per dag i skolan längre. Snart är det över!!

På onsdag kommer jag nog hem! WIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEE
Men innan dess väntar en helg from hell då vi ska skriva klart exakt allt. Men måndagen blir nog ändå värst. På tisdag är det inlämning, hoppas att vi måste lämna in det så fort som möjligt så man slipper genomlida den dagen också haha

Fan vad jag längtar till att få vara hemma i ett par dagar och börja fixa på grejer som jag inte skulle hinna med annrs. Typ lämna in dator och mobil! Kanske hinna med en spruta eller två så att man slippet ta dem ensam i jkpg? Börja handla alla miljoner grejer som ska inhandlas? Som jag egentligen itne ens har råd med med tanke på att jag rpecis cashat flygbiljetterna t/r + ev. boka ett hotell för den första veckan. Och typ, hinna träffa folk innan man lämnar dem? Typ hinna handla en klänning till ett bröllop som jag ska på i mellandagarna? Äh, det är massor som ska fixas helt enkelt.

Nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0