Who needs avenues?Who needs reservoirs?We're gonna show this town How to kiss these stars!

Nu har jag en liten lucka för bloggen, lite mer energi och lite gladare för att skriva.

Igår så bestämde jag och Lollo att jag skulle sova över hos henne så efter skolan gick jag hem och packa väskan och så möttes vi vid Ica för att handla middag men hittade inte något annat än cheese dodles som föll oss i smaken utan gick för att handla wook från stället brevid. Och OM det var gott? Mumma!

Jag fick äntligen träffa den numera erkända Bowie, hennes håriga katt som vi ska ta med till Mexico för att äta och pälsa på =) (OBS! S K O J!!!) och hon ljög nog inte när hon sa att han är väldigt kelig av sig. Jiiiis som han klängde, jäveln var inte blyg av sig alltså!

Han kom och la sig brevid mig mitt i natten, sen försvann han ett tag och kom in på morgonen igen och ville att jag skulle upp och leka med honom. Jag vakna av att han la sin tass på min arm flera gånger, verkligen som att han knacka! Jag gick upp och sa att han skulle lägga av men han förstog inte. Jag drog täcker över armarna och axlarna, ja då drar miffot fram tassen på min nos! Men haha det var faktiskt så gulligt så jag skrattade bara
Då kelade vi lite. Men efter ett tag började jag få hans päls i munnen så jag försökte putta bort honom och bad honom att gå till lollo men då trodde han att jag lekte med honom!! Han väckte mig iofs från ännu en dröm då jag får springa till mitt flyg, kanske den femte nu? Sjunde? Tolfte?

Haha i alla fall. Vi har varit i skolan nu ett tag och nu ska vi snart dra oss mot vårt andra hem, här i jkpg KAFFE PAUSE! Får se om jag hinner före tanten idag?

Heja utemat. Heja att jag snart får äta mammas mat!
Heja att Kings of leon är världsbäst!!
Heja på mycket idag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0