body pump is the shit!

aaaah, vilket pass! min kropp värker så mycket just så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till! Jag darrade mig igenom passet, så svag är jag. H e r r e g u d!
Jag tänkte mest på att jag förr (under gymnasietiden) alltid hade maxtyngd på stången, idag hade jag minst möjliga tyngd och jag höll på att svimma av utmattning. Gaahh. Men jag ska dit nästa vecka igen!! Hehe

Jag kom hem och stretcha ännu mer. Sen duscha jag blixtsnabbt för att jag trodde att jag skulle träffa Samora och Gabriella, men så blev inte fallet. Jag satte mig hemma och åt och lyssnade på Nicole. Hon är ute och festar just nu. De stormade lägenheten för en halvtimma sen, hon och hennes kompisar. Haha. Mellanfest här? Javisst.
Men nu är det lugnt. Och nu ska jag nog ta och lägga mig. Ja, redan nu faktiskt!

Ps: jag har köpt en bussbiljett hem imorgon. tågbiljetterna vad slut :-(

Update:
jag upptäckte precis att kim + två andra klasskompisar till nicole slängt sina jackor här så att de slipper garderoben ute. efterfest hos oss? tydligen!

Jag däremot ska fortfarande försöka sova. Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0