eftermiddagen

Tjoho! Jag började på den där uppgiften, efter att ha funderat i typ...en halvtimma hur den egentligen skulle göras. För att sen upptäcka att jag gjort helt fel.

Men jag fick riktigt goda besked av moster idag som ringde mig under just den tidne då jag funderade som mest huur uppgiften ska göras!

Har ätit en skål med nudlar. Hinner och kan inte äta min sallad nu. Ska förhoppningsvis på ett pass nu om en halvtimma och jag vill helst inte spy ut maten. Bodypump allså. Hon som jobba på stället sa att HON hade träningsvärk i två dagar irad...och hon är rktigt vältränad. Låt oss säga att jag säkerligen kommer att vara sängliggande i två veckor? Hejdå konserten på lördag?

Nu ska jag tvätta bort smink och byta kläder. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0