home sweet home

Nu är jag hemma, trött som få och om möjligt, med mer träningsvärk. Enligt syrran så är det allra värst då det gått 48timmar efter träningspasset. Great!

Vi åkte hem till kusin och hans fruga, direkt. Tjejerna + idsalas både bröder kom och plocka upp mig. Lyx eller lyx?
Det är Bambis födelsdag idaaag. Yaaaaai. Så vi fick äta lite tårta å så haha

Kom hem. Prata lite med päronen. Fick träningstips av pappa. Sen åkte jag och han för att hämta syrran från en nattturnering. Ni som inte vet så har vi världens minsta parkeringar i vårt garage. Och grannbilen var på plats, så det är nästintill omöjligt att parkera där. Så fort vi kom in säger pappa
- Okej, visa hur duktig du är!
- Men jaaa, jag kaan. I alla fall när fabbe är med mig
(min ENDA svaghet är att kunna backa och veta åt vilket håll jag ska ratta samtidigt!)
Jag testade två gånger innan han sa
- Snälla låt mig? Jag ska BACKA in den.
- Men ååååå..jag har ju fixat den nuu. Det är ju fusk!
- Nej, men jag ska BACKA in den.
Alltså, hans min när han backade in den var priceless. Så stolt över sig själv haha

Herregud, klockan är mycket. Ska ta och packa upp det sista och lägga mig!

Jag ska bara...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0