i´m lovin' it


Jag sitter på bussen nu.
Den switchar tempraturen om vartannat. När jag steg på vad de varmt som ett bastu och jag trodde att mina händer skulle explodera av värmen. Jag halvsov igenom två låtar. Sen vaknade jag och skrev rent mina anteckningar från gårdagens lektion, sen skrev jag tre a4sidor med bara tankar på hur fort saker och ting går. Eller, jag skulle skirva om något annat men det kom fram till att saker och ting faktiskt går väldigt fort. Tänk efter vad du fått reda på och gjort under dessa 7veckor på det nya året? Om du hade skrivit ett brev till dig innan nyår, som du sen skulle öppna igen ett år senare...men inte lyckats skriva det brevet och sen sätter dig ner för att göra det nu. Fatta vad grejer som redan har hänt på det nya året som du inte hade någon aning om strax innan nyår!

Oh well. Sidospår. Eller egentligen inte, bloggandet är egentligen mest för att reflektera över sånt. Synd att jag inte gör det oftare.
Anywaaay. Lektionen idag var faktiskt inte såå tråkig som jag trott. Kanske för att jag fyllde ännu ett a4 papper med små teckningar. Jag är ganska kreativ av mig på senaste, har jag märkt. Sen så retades jag ganska mycket med H i klassen. Egentligen är det alltid han som retas och ska vara rapp käften, men idag vann jag! HA! Men vi ska gifta oss, visste ni det?

Lektionen handlade om episerver som är ett verktyg för publicering på webben. Låter överkul eller hur? Not. Men det var som sagt roligare än jag trott. Och under lektionen slog det mig att jag faktiskt har publicerat på webben innan. Både på praktiken och hunder hela sommaren. Halva inne gott folk.

Idag skrattade jag och nicole
hela morgonen åt att jag kallat henne kyckling och gjort "kwak kvak" ljud och rykt på axlarna. Detta skrattade vi åt. Jag kudne inte lyfta armana för att jag göra sådär, som man gör när manhärmar kycklingarna - pga träningsvärken. Haha ja ja..

Snart är jag hemma. YAaaaaaaaaai mamma ringde och sa att hon gjort tabbole GAH favorite. Just det. Vi har pratat en massa enegelska på lektionen idag. Haha..utbytesstudenterna dras åt mig jag lovar på allt. Av alla i klassen så skulle självlart en utbytesstudent fråga mig om han verkligen var på rätt föreläsning. Yeah you are.

Nu ska jag sluta sluta. Jag öppnade bloggen enbart för att skriva att jag sitter på bussen nu. Och just det, vad hände med berättelsen om tempraturen på bussen? Jag fryser ihjäl nu.
Kisses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0