Keep on, keep on shining.





Ooo, Alla hjärtansdag idag.
Mysigt att det är så fint väder ute!
Jag tänker inte sluta om mina träningsvärk..det gör mer, smärtsamt ont nu. Men jag tänker inte låta detta stoppa mig. Ikväll känner jag för att köra en all innare. Faktiskt.

Vi var nere på stan, iskallt med ändå så underbart fin sol. Pappa har någon gammal vän till honom hos oss idag över lunch. Pannkaksfrukost och braklunch. Jag klagar inte. Den här mannen verkar vara hur snäll som helst i alla fall, verkligen genomtrevlig. Fabbe och Sina ligger och sover bakom mig. Bara för att jag sa att jag ville sova, då la dem sig före mig. På min säng.
Såjävlatypisktsmåsyskon.
Jag ska ta och lägga mig i deras rum, där mormor också ligger och sover hehe. Sen ska jag nog till Idsala för en kaffe. BAra för att störa henne hehe

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0