today is the day

igårkväll, efter att ha varit i skolan så gick vi ner på stan för en fika. eller stan å stan..vi höll oss på den västra sidan. men ja, vi fikade och sen åkte patricia och gabriella hem. Jag samora och ashur kom upp till mig för att samora skulle hämta lite grejer som hon hade lämnat kvar här. men sen helt plötsligt så kom natha upp, hon har aldrig varit här förut! och vi alla var hungriga så jag slängde ihop en pasta med sås till. smakade köttfärssås och dög! det var tyyp det enda matiga jag hade hemma.

vid halv tio så skulle de åka iväg och de lyckades övertala mig till att följa med och sova över hos samora. så jag gjorde det. först släppte vi av ashur och åkte mot mitt all time favorite, råslätt. spy.
innanjag gick upp till samora så passade jag på att träffa min riktiga all time favorite, nathas mamma! Och huden donna! SOM FAKTISKT KÄNNDE IGEN MIG! Det ni! Det har gått mer än en åt jag träffade hunden. Yaaai. Vi tog en liten promenad och så gick jag upp till samora.

Vi la oss vid halv två tiden skulle jag gissa, gick upp vid 8-8.30 för att käka frukost med natha. gissa om jag var trött? men jag tänker inte lägga mig igen! snart ska jag ner på stan för att köpa mig ett par idrottsskor och sen så ska jag möta ashur (+två av hans kompisar som spelar i samma lag som honom ska tydligen också med...) för att TRÄNA! taggad till max. i snart tre år har jag sagt att jag ska börja träna! hahaha. det är aldrig försent, right?
eller jo, ganska så försent. men aaja!

fast jag kanske ska ta och vila ögonen lite, trots allt..:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0