Ett riktigt jävla långt inlägg

Heeej
Nu är jag äntligen hemma!
Festen igår var väldigt trevlig, jättemysigt att få träffa alla igen. Har inte sett dem sen i början på december ju! Och då har vi ändå umgåtts ganska mycket under hösten..
I alla fall, alla gick ut medans jag och Nicole gick hemåt. Ingen av oss kände för en utekväll.

Jag sov väldigt djupt men också väldigt konstigt. Jag drömde om vatten, som man oftast gör efter ett par öl (och det var verkligen ETT par, alltså 2 st...men ganska så starka...) sen drömde jag att jag vaknar upp och tänker på den drömmen. Sen hittar jag en flaska vatten i rummet (fortf i drömmen) och tänker.."aaaah vad gott. en hel flaska rumstemprerat vatten!!" och så klunkar och klunkar och klunkar jag i mig det. Jag blev aldrig mätt. Hur gott är inte det?

Sen vakna jag till lite då och då av Nicole som inte kunde vara tyst. Sen ringde min mobil och Samora tvinga mig upp för å göra pannkakor. Visst låter jag som hennes bitch när jag skriver så?
Hon berättade nämligen igår kväll att hennes syster var här på besök, så jag bjöd över henne på pannkakor medans samora skulle jobba. Visste bara inte att hon tog det på allvar. Haha
MEEN det kom ut fel. Men i alla fall.

Jag hade tydligen också drömt om att jag hade sovit till 2 på dagen så jag vred och vände på mig ganska länge innan jag till slut reste mig upp, utan att förstå hur jag kunde vara så trött efter 13 timmars sömn?!
Kollar på klockan och ser att hon bara är halv tio. Just då var inte Samora min favoritperson kan jag meddela er! Men jag gick i alla flal ner till hemköp och efter många om och men så hittade Sara(Samoras syster) rätt...det här är alltså en tjej som är uppväxt i jkpg!

Jag började fixa pannkakorna och ringde runt för å bjuda hem fler. Det var bara marija som kunde. Så vi åt. Ååå..nu vill ja äta det igen! Pannkakor med glass och jordgubbsylt med juice och hett kaffe. Yammi.

När vi ätit frukost åkte vi till ÖoB för att snabbt åka vidare till Ikea. Men där lämnade jag marija och gick till Samora som jobbade på coop. Där fanns även Sara och Samoras mamma och bror. Vi åkte till systemet innan vi åkte hem till dem för att fixa lunchen. JAG fixade lunchen. Och, okej..Samoras mamma OCKSÅ haha

Sen sprang vi blixtsnabbt ner där Samoras arbetskollega väntade på oss. Vi skulle nämligen åka hem till honom för en kväll med massa öllekar. Det började väldigt bra..och allting var mycket roligt. Tills det var min tur att slå tärningen.
Jag vill poängtera här att jag var den enda som inte kände människorna där. Det var alltså jag, Samora, Sara, Amanda + 5 män som var där till en början.
Jag slår tärningen och hamnar på "Orgierutan - drick en hel öl eller kyss alla av motsatt kön" TRODDE jag att det stog. SÅ jag hällde i mig ölen fort som fan. Men jag märkte att tjoande inte slutade..och så märkte jag att de hejjade på. Jag är ju klar? NEJ det stog tydligen ett "OCH" istället för "ELLER". Men Samora var snabb med att ändra om reglerna så jag slapp gå runt och kyssa män som jag aldrig träffat innan och som en del av dem hade en ålder som var högre en pappas!
Men varsin puss på kinden fick de allt. Och det blev de glada för. Tur bara att det var början av kvällen...för sen urartade allt kändes det som. Inget, sådär..äckligt eller så. Bara jobbigt.

Men nu är jag hemma i alla fall. SÅ skönt. Tog en skrubbdusch och ska snrt lägga mig. Är helt slut. Förlåt för tråkigt skrivande...inte för att jag skriver så mkt roligare i vanliga fall. Men ändå. Långt inlägg blev det också, för att kompensera för gårdagen och idag.

Hahaha värsta catfighten här utanför! Nicole hade precis lagt sig å då hörde vi hur nån tjej skrev och höll på. Efter ett tag gick vi båda upp för å kolla. Och vi hejjade på, hon från sovrummet och jag från köket. Det var  riktigt nära att en kille skulle slå en tjej, han tog av sig jackan och slängde den på skyltfönstret bakom så det lät värst mycket och gick emot tjejen..som en värsta tuffing. Men sen gick en kille emellan och han mesa. Tjejen i sin tur ramla kanske 20 ggr under dessa fem min. HAhahah

Aja, nu orkar jag nte skriva mer. Ilham kaxar sig på msn så jag ska bara sätta dit henne på plats och sen sova gott. Imorgon ska jag sooooftilera maxis. Och så ska jag sitta och sakna! :-(

Nattiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0