Dan före dan!

HEEJ gyyd pipål!

Min dag har varit lång. Sitter med en ashet mugg med varm tjokláa och surfar runt och försöker att lugna mina nerver, lite lite.
Det slog mig idag att vi verkligen åker imorgon och jag blev helt hyperaktiv och kunde inte sluta leka med mitt hår, snurr snurr snurr snurr. Och prata och prata och prata. Hehe

Har käkat en massa god tacos idag. Yammi. Sen bjöd jag hit tjejerna men ena av dem dissa (idsala) hon kom istället över när vi fika. Vi satt och diskuterade (såg och lät mer ut som att vi bråkade) om invandrarpolitik och allt som har med det att göra. Pappa stog och lyssna på oss och undrade mest hur vi kan vara så dumma och för att vi inte gått med i något politiskt parti. Ja, man kan väl undra det?!

Sen så har vi tjejer bara hängt (hela familjen var borta på nån bokrelease i föreningen) och sen åkte Sibar och lova oss en kväll med film så fort hon kommit tillbaks från hennes "20-minuters-ärande" som istället tog 4 timmar. Vid den tiden hon kom  tillbaks så hade alla kommit tillbaks. + mostrar + gammelmostrar. Skit synd. Jag och Idsala lekte James bond med henne när vi skulle öppna porten (man kan inte använda en nyckel längre utan vi har en bricka som typ måste avläsas? för att dörren ska öppna. ganska onödigt)

Jaaa, men annars så har jag väl packat klart å så. Min väska är fullproppad. Not.

Nu måste jag börja min mentala förberedning på att jag ska ner i snön till stan, och försöker undvika att lägga mig i det och göra snöänglar!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0