du är på krogen, letar efter nån som vill följa med dig he-em. men alla bara ger dig blockar alla bara står och tittar - du får klara dig själv. Varför vill ingen ha ditt sällskap? Jo! För du är ful, ful fuul. Så jävla fuul ful ful.

Wiho. Jag gjorde en Idsala och sov IGEN under eftermiddagen.
Inte så mysigt faktiskt och jag hoppas att det inte blir till någon vana!

Jag har precis druckit thé (jag vet, hur ofta händer det egentligen?) och ätit en macka med skrattande kon på. Mumsigt. Ska iväg och träna något nytt pass idag, bodycompat tror jag att det hette. Någon yoga/pilates bla bla bla inspirerat. Jag kommer mest att se ut som en elefant som försöker kamma sig medans han står på en platta som har en boll under sig. Typ. Något i den stilen.

Nicole har åkt hem så jag är ensam inatt. Not so funny. Men tur att spökdatorn inte är kvar i alla fall.


Update! Flashing news: Jag har precis bokat tågbiljetten till Södertälje!

Jag ska redan byta om till mina idrottskläder för att de är så snygga. Men snyggast är lätt mina nya skor! Ha.

Oj, just det. Rubriken? Tro inte att jag har kommit på denna text. Det är en skön låt som går till sådär. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0