världens tråkigaste inlägg

Heheeeej

känns så skönt att solen är uppe en längre tid för varje dag som passerar! Och dessutom så är det mycket varmare nu, förstår bara inte när det snöade och hur det kan ligga kvar när det är så varm?
Okej okej. Det kanske är jag som tar på mig för mycket kläder. För idag var det verkligen en pina att promenera till lina i fetingjacka, kofta, tröja och idsalas skräp-halsduk å hela köret. för varmt blev det!

När ´jag vaknade imorse så hade jag megaont i hela halsen, bröstkorgen och öronen men sen tvingades jag som sagt att promenera till lina hage där vi var bjudna på lunch. efter det åkte vi ner på stan för en fika...efter det åkte vi till ica maxi och handla grejor för att baka fikabröd hemma hos oss! kladdkaka (första gången jag bakar det, faktiskt!) och megachokladbollar. det var gottit.

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄääärligt nu känner jag för att kolla på några bilder från bulgarien. det var riktigt riktigt längesen sist! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0