what a lovely friday, the sun is back!

Det är fredag och jag har egentligen inga lektionen men måste ändå ta mig in till skolan. Är det inte jobb så är det skolarbete som ska göras. Idag ska det fixas med dem båda.
Först ska vi rätta till de synpunkter rektorenheterna har haft om första utkastet och sen ska jag göra ett par småuppgifter (som vi har FULLT med på dessa två kurser) för att stilla min ångest inför helgen och LONDONRESAN.

Jag ser framemot den mer och mer för varje dag som går!!

Nej, men man kanske ska ta och röra på sig? Har ganska mycket att hinna med innan jag sätter mig på tåget 17.08. Fixa mackor, plugga, träna, packa och städa! Jag ser framemot min dag! Om lite mindre än 12 är jag hemma, yai.
Kul förresten att ingen har tid att umgås med mig ikväll!

Vi hörs igen snart!

Kommentarer
Postat av: fab

vad ska sibar göra?

2009-02-20 @ 17:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0