wish me luck

Nu är träningskläder på! Min nya träningstsirt som jag köpte då jag var hemma, är spårlöst borta. Så nu har jag på mig en tshirt som jag fått av blodcentralen, det är en nalle minus en arm och en text där det står "Thats why shirt happens" funny, right?

Nu ska jag springa ner på stan och hitta skor. Tänk ifall jag inte hittar några bra? Och sen ska vi till gymmet, här på samma gata. Tänk ifall de inte låter mig köpa ett kort? För man måste nämligen knyta upp sig på ett år, och jag ska inte bo här i ett helt år. Dessutom ska jag försöka få kortet fryst under sommaren. Känns som att jag kan göra annat för de 1300kr som det kommer att kosta under sommaren!

Nej, nu är det dags! Och som jag sa till Nicole igår, som hota mig och ashur att resultaten ska visas inom en månad.
- PFF du kommer att se resultat redan imorgon! Jag kommer att ligga kvar i sängen som en sten, helt orörbar av träningsvärk!

TJARÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0