100109 11:44




Tjoho.

Jag har precis ätit frukost och ska snart sätta igång pluggandet!
Känns som att man bara sov i typ...tjugo minuter eftersom jag och Nicole satt uppe till tre igår och bara prata och analysera olika grejer, människor och händelser. Vi brukar faktiskt inte göra det, så det var lite kul - fastän sömnen fick ta stryk hehe.

Igår kväll fick jag ett sms av Maria som undra om någon ville med och kolla å twilight idag och jag svara att jag gärna ville det men hon skulle höra av sig om det idag, så vi får se. Antingen blir det bio eller så tar jag en promenad, senare på eftermiddagen!

Så nu gället det att sätta igång! Igår lyckades jag bara ta mig igenom "Ledare"-lektionens papper och anteckningar, självklart det jag kan lite mer om och det jag tycker mest om. Alltså, det jag inte behöver träna på så mycket mer. Lite tankspridd var jag imorse då jag knappa in "ledarskap" som lösenord på datorn! Haha

Vad ska ni göra idag? (Läs: Sina vad ska du göra idag?)

Kommentarer
Postat av: fabbe

Ingenting, sitta hemma o ruttna

2009-01-10 @ 14:35:16
Postat av: fabbe

Ingenting, sitta hemma o ruttna

2009-01-10 @ 14:36:11
Postat av: sina

först var vi och handla och nu snart ska vi till några kusiner

2009-01-10 @ 16:13:23
Postat av: elisha

vart hemma idag förutom att ja gick till stan en timma o träffa på bobel o kristin, å nu sitter jag vid datorn

2009-01-10 @ 19:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0