asg mest hela dagen!!

Good news!! Idag väcktes jag av att jag fått ett sms av Samora: vi är kvar en extra dag. Jag blev överlycklig och flöög upp ur sängen. Eller okej, jag softilerade ett tag innan. Hehe

Gick in till vardagsrummet där syrran satt, vi var ensamma hemma och då fick jag ännu ett sms. Denna gång var det Sibar. "Var klar om en timma, då åker vi" Vi skulle in till stan för några ärenden. Men jag är sån som inte kan gå ut utan frukost så hon svarade att jag ska äta något litet eftersom vi kan ta något i sthlm.
Oj tänkte jag. De har verkligen bråttom!
Jag åt ändå. självklart.
Tog det luuugnt, softilerade (hahaha) och fixa mig i lugn å ro.
Efter en timma smsar jag Sibar och kollar läget.
"Snart"
"Snart" var i tjugo minuter, efter dessa minuter får jag ett sms
"Gå ner om fem minuter"
7 minuter senare stog jag redo vid porten.
En kvart senare smsar jag Sibar och skriver
"Det har faktiskt gått en kvart nu"
Svaret blir
"Ilham"
Hahah
Tjugo minuter senare kom de i alla fall.
Vi åkte in till stan, odenplan för en bröllopsbutik och kolla klänningar. Efter det käka vi i någon kafeteria på östermalmstorg och sen åkte vi hem. Eller vi blev avsläppta av Ilhääm, hos Idsala. Vi tre gick ner för en fika (as usual) och sen kom tjurpuppan Ilham. Sen gick vi till mcdonalds för mat och sen promenera vi hem i kylan. Hemma hos mig åt vi nötter. Ilham kom aldrig. efter ett tag gick sibar eftersom kärringar jobbar typ jämt. Och sen satt vi tre, ajuste..fabbe mötte oss på donken. Aa jag hon å idsala spelar joker tills jag dissa dem. och vi satte oss här o mitt rum. för en stund sen..okej, kanske en timma sen så gick idsala hem. och nu sitter jag här och tycker att det är svintråkigt att blogga.
men att sammanfatta dagen med ett par ord: imorgon lär jag ha grymma träningsvärk i magen, pga all skratt. Och jag mmmååste nog vara en av landets roligaste!!! Och bara DET är roligt;-)

Gonatt pipöööl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0