en lista

Jag öppnade min blogg för mer än en timma sen för att äntligen skriva denna försenade årsresumén. Men så kom jag på att jag ville ha lite nötter som jag snodde med mig hemifrån. Jag ringde mamma och kolla vart jag ska nötterna i fortsättningen, kyl, frys eller skåp? Vi pratade ett tag och sen så la vi på. Alla ska samlas hos Idsala å dem ikväll! Vill OCKSÅ!!!!!
PRecis då jag börjat kolla igenom min blogg för att friska upp minnet så ringer min moster. Igen. Vi pratade i en evighet igår kväll. Men idag pratade vi om sommarplaner, om vi ska iväg våra familjer ihop. Hon pratade mest. Jag mm:ade och aa:de och krävde att Sibar, Idsala och Ilham skulle följa med om jag skulle iväg med dem.

Men ja, nu orkar jag inte skriva årsresumén längre utan nu ska jag krypa in under täcket och invänta de torra och trötta ögonen. Men först ska vi kolla om denna listan blir lite rolig!

Vem ringde du senast?
Mamma
Vem ringde dig senast?
Moster Rachel
Vad står det i ditt 4:e mottagna sms?
"Jag har ingen bok och när jag tänker på en plats då bliggr jag pig" (Mina förslag till Sina som har sömnproblem och hennes svar)
Vem sickade ditt 12:e mottagna sms?
Nicole
Vad står det i ditt 16:e mottagna sms?
"Vilken"
Vad står det i ditt senaste mottagna sms?
"Haha jag är på gymmet :-)"
Vad står det i ditt 10:e skickade sms?
"Oke"
Vad står det i ditt senaste skickade sms?
"Haha vart tog du vägen din gurka?" (Svaret hittar ni två steg upp)
Vad är ditt rekord i snake?
Jag har ingen snake i min mobil...
Hur många kontakter har du på J?
8 st

Och med det säger jag GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: sina

vadå hur många kontakter har du på j?



8 st ??????????????????????

2009-01-08 @ 11:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0