ett inlägg för att irritera idsala hehe

God morgon!

Haha IDSALA du får jooobba medan vi ska ha kuuhul MOAHAHA.

Jo, idag..snart..om en timma! Ska jag, sibar och fabbe åka in till stan (sthlm) för att kolla runt efter en present till samora. sen så ska vi luncha med henne och förmodligen hennes syster också. senare kväll ska vi till sibar för att alkoholisera. haha
nej men. vi ska köra någon öllek, förmodligen den som jag lärde dem då de var i jönköping för vi hade så jävla kul då. och äta gott ska vi också!

men jag lovade sibar att vara redo för take-off kl 13, det vill säga om 45 minuter. so i bettet get going!

Idsala, jag ska tänka på dig för varje bit mat jag stoppar i mig, för varje snygg sko jag ser. Och jag hälsar från dig till blondinbella, ev tar en autograf till dig!


Kommentarer
Postat av: iii

hoppas den matbiten förgiftar din mage.

hoppas klacken på varje sko går sönder.

hoppas Blondinbella dissar dig...... det gör hon förmodligen.

2009-01-30 @ 13:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0